Text:
        FanShop | Mobilní verze | Domovská stránka (IE)

Adresa klubu:

FCPK Blog

Jirka Gerstner: Má návštěva Stamford Bridge, zápas Chelsea-Blackburn

24.10.2009 | autor: Gerstner Jiří | rubrika: Na cestách

Londýn - Nabízíme čtenářům autentické zpravodajství Jiřího Gerstnera, hráče FCPK, ze stadiónu Stamford Bridge v Londýně. K narozeninám dostal s tátou od maminy vstupenku na zápas Chelsea - Blackburn. Slíbil našim fanouškům i svým spoluhráčům dodat podrobné informace i fotky ze své cesty. Tady jsou!

Na cestu na stadion jsme zvolili tradiční anglický taxi. Už cestou Londýnem jsme pozorovali davy fanoušků, kteří míří na zápas.

Na stadion jsme dorazili 2,5hodiny před zápasem. Chtěli jsme si vychutnat před zápasovou atmosféru. V okolí stadionu byly všechny bary nacpané k prasknutí. Celá čtvrť už žila jenom zápasem. Lidé kupovali ve fanshopech spoustu klubový věcí. Jelikož jsme chtěli být také alespoň na malou chvíli součástí tohoto klubu, koupili jsme si klubovou šálu a dres, pořídili několik fotek před stadionem a vyrazili na stadion.

Měli jsme zakoupené lístky na v.i.p. místa, s čímž souvisela také nutnost společenského oblečení. Výtahem jsme vyjeli do druhého patra stadionu, obsluhující personál nás zavedli k našemu stolu, kde jsme měli na výběr z několika jídel a pití.
Po jídle jsme se konečně šli podívat na tribunu. Ihned při prvním pohledu na trávník, kde se rozcvičovali Čech, Lampard, Drogba, Terry, Anelka a spol. mi přeběhl mráz po těle. Být takový kousek od nich, bylo naprosto neuvěřitelné! Sledovali jsme zápasovou rozcvičku. Už v této chvíli (45 minut před výkopem) bylo v hledišti zhruba 15000 fanoušků a každý dotyk hráčů Chelsea s míčem odměnili bouřlivým aplausem. Již nyní to byla úžasná atmosféra a zároveň jsme byli plni očekávání na samotný zápas. 10 minut před zápasem jsme se usadili na naše místa, která byla přímo nad střídačkou Chelsea.

V 17:25 vyběhli oba týmy na trávník za obrovského potlesku celého stadionu (40 836 fanoušků). Po přečtení sestav, kde největšího potlesku se dostalo Joe Colovi, který nastoupil po 8 měsících, proběhly vzájemné pozdravy hráčů, pozdravy tribunám a poté se mohlo jít na věc.
Chelsea ihned od úvodního hvizdu nepouštěla soupeře za polovinu hřiště a vytvářela si obrovské gólové příležitosti. První branka padla v 19.minutě, kdy si centrovaný míč srazil do vlastní sítě Givet. Chelsea nadále předváděla útočný fotbal, plný pohledných střel a kombinací. Poločas ovšem skončil 1:0 pro Chelsea.

O přestávce jsme se lehce občerstvili a těšili se na fotbalové představení v druhém poločase. Do druhého poločasu vlétla Chelsea jako rozjetý vlak a během 12.minut soupeře zlikvidovala. V 47.minutě pronikl do vápna tank jménem Didier Drogba a přihrávkou pod sebe vybídl Lamparda ke gólu na 2:0. V 52.minutě napřáhl ke střele z 25 metrů Essien a už to bylo 3:0. Od té doby při každém kontaktu Essiena s míčem skandoval celý stadion „SHOT“ . 4.gól opět zařídil svým průnikem do vápna Droga, kde jej zastavil za cenu pokutového kopu, který bez problému proměnil opět Lampard. Na konečných 5:0 vstřelil branku hlavou Drogba.

V tomto zápase jsme tedy viděli vše, kvůli čemu jsme sem přijeli. 5 branek z toho 1 vlastní, 1 po krásné střele a 1 z pokutového kopu. Zároveň podala Chelsea velmi pěkný výkon se spoustou povedených akcí.

Po zápase jsme ještě zhodnotili průběh utkání u kafe a poté jsme vyrazili zpět do hotelu.

Chelsea (4-diamond-2): Cech; Ivanovic, Carvalho (Bruma 66), Terry (c), Belletti (Ferreira 60); Essien; Ballack, Lampard; J Cole (Sturridge 77); Anelka, Drogba.
Scorers Givet o.g. 19, Lampard 47, 58 (pen), Essien 51, Drogba 63.

Blackburn (4-1-4-1): Robinson; Jacobsen (Salgado 59), Givet, Nelsen (c), Olsson; N'Zonzi; Diouf, Andrews, Emerton, Pedersen (Hoilett 68); Roberts (Kalinic 51).
Booked Pedersen 45

INFORMACE: Současná kapacita je 42 449 diváků. Stamford Bridge je nyní největším stadionem v Londýně a jedním z nejlepším v Anglii i Evropě. Zázemí a vybavení komplexu zahrnuje 2 čtyřhvězdičkové hotely, 5 restaurací, konferenční sál, noční klub, podzemní parkoviště, návštěvní a obchodní centrum.

Jiří Gerstner – Londýn.

FCPK Blog

Gerstner Jiří

O autorovi:

Jiří Gerstner je hráč FCPK a šéftrenér mládeže FC Přední Kopanina.

Články blogera

Články
06.01.Jirka Gerstner navštívil chrám fotbalu: zápas Barcelony na Nou Camp  [Gerstner]
24.10.Jirka Gerstner: Má návštěva Stamford Bridge, zápas Chelsea-Blackburn  [Gerstner]

Poslední články

Články
17.05.O fotbalovém rozvoji budoucich australských nadějí  [Sedláček]
23.11.Sydney FC – Newcastle Jets 1:0  [Sedláček]
11.10.O multikulturních rozdílech a mých australských studijních povinnostech  [Sedláček]
13.09.Sportovní život v Sydney  [Sedláček]
10.08.Utrápená cesta do Sydney a nečekaný imigrační problém s kopaninskými kopačkami  [Sedláček]
29.04.To pravé Řecko. Skočka na výletě do Chalkidiki.  [Skočdopole]
16.03.Do Pekla zadarmo...aneb fotbalový zápas PAOK Soluň - Olympiakos Piraeus  [Skočdopole]